۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

این دنیا و اون دنیا

پریروز تولد سارا بود. رفته بودیم مثلث . در حین خندیدن ها و گپ زدن ها(والبته خوردن ها!) اسما چند تا سوال جالب پرسید که نوبتی بهشون جواب می دادیم . اگه درست یادم باشه سوالها اینا بودن:
به دنیای بعد از مرگ اعتقاد داری؟وچرا؟
فکر میکنی شیطان وجود داره؟
اگر قبول داری دنیای بعد از مرگو و بتونی یه چیزی با خودت ببری (میتونه هر چیزی باشه،مادی یا معنوی )چی با خودت میبری ؟وچرا اون؟
شنیدن جوابهای بچه ها برام جالب بود ...یا بهتره بگم باحال بود !
شما چی جواب میدین؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بله...چون احساس بهتری دارم
بله...
خاطراتمو میبرم!


تایماز

امید گفت...

اولا سلام.اگه قرار باشه کسی رو با خودم ببرم بیشتر دوست دارم خدا رو با خودم ببینم چون اون از تمام زندگی من خبر داره،همه ی غم وشادی رو با خدا تقسیم کردم و همه ی آرزوهامو با اون به واقعیت میرسونم.درباره ی شیطان هم بگم که من به شیطان اعتقاد ندارم بلکه به انسان اعتقاد دارم.شیطان موجودیه(نه وجود)که هیچ وجود خارجی نداره بلکه ما هستیم که شیطانو ساختیم.به جای قبول گناها و اشتباهات خودمون اونو گردن شیطان بی وجود میندازیم،پس به انسان معتقد هستم که میتونه شیطان باشه یا فرشته یا نمودی از خدا.دنیای بعد از مرگ رو نمیدونم چه شکلیه یا اصلا وجود داره ولی اینو اعتقاد دارم که بعد از مرگ در وجود خدا خلاصه میشیم(اگه ذاتمون خوب باشه،راخب بدی هم بگم که ما بدی رو میسازیم پس کسی واقعا بد نیست اگه هم بدی کرد تو همین دنیا جواب بدیشو میبینه.مطمین هستم وباش.با خدا باش و پادشاهی کن-بی خدا باش و هرچه خواهی کن.موفق باشی