۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

هزار کار نکرده

هر چقدر که به آخر تعطیلات نزدیک میشیم حال منم داره بهتر میشه !
امان از تعطیلات دراز مدت !امان!
دارم کتاب معماری معاصر غرب رو میخونم . امشب تموم میشه . خیلی کتاب خوبیه . خیلی جاهاش با دیدن شاهکارا کلی هیجان زده میشدم!بخصوص کارای آنتونی گائودی که من عاشقشونم! فقط نمیتونم اشاره نکنم که چقدر افسوس میخورم برای معماری کشورم در دوره هایی که پویایی به معنای واقعی در معماری غرب مشاهده میشه ...
باید با بچه ها حرف بزنم...
باید بیشتر روی اهدافمون کار کنیم...
باید بیشتر رو خودمون کار کنیم ...
باید یه کاری بکنیم...
باید...
باید ...


پ ن :جدا از این همه باید،ماه امشب فوق العاده زیباست ...حالا گیرم الان کلی ابر جلوشو گرفته و باد در و پنجره هارو به هم میکوبه...ما فرصتو از دست ندادیم.
شما هم دیدینش ، مگه نه ؟!

۳ نظر:

محمد گفت...

همممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

علي كرمي گفت...

درود بر شما دوست عزيز
از اينكه منو لينك كردي بسيار خوشحار شدم!
طي اين مدتي كه ايلام بودم خيلي گرفتار پايان نامم بودم! الآن هم كه مشغول كار هستم و فرصت كم است كه روزانه آپ كنم !
منو ببخشيد!
اومدم كه بگم يه آپ كوچولو كردم!
بدرود و كامياب باشيد و سبز انديش

شادی گفت...

سلام زهرا جونم بی خبری! بی وفا

این ایلامی ها اینجوری ان دیگه..

نمایشگاه نجوم گذاشتیم بیا عکسا رو ببین